Poznaj pracę biologa

Wstęp: 

22 kwietnia 2016roku klasa 1b cały dzień  spędziła na Wydziale biologii UG. Na początku uczniowie obejrzeli ekspozycje bursztynu i wysłuchali historii jego powstania. Wiele ciekawych eksponatów można było zobaczyć na holu np. szkielet wieloryba w trakcie przygotowania do montażu, szkielety dużych ssaków-żyrafy, nosorożca, hipopotama.

22 kwietnia 2016roku klasa 1b cały dzień  spędziła na Wydziale biologii UG.
Na początku uczniowie obejrzeli ekspozycje bursztynu i wysłuchali historii jego powstania. Wiele ciekawych eksponatów można było zobaczyć na holu np. szkielet wieloryba w trakcie przygotowania do montażu, szkielety dużych ssaków-żyrafy, nosorożca, hipopotama.
Następnie odbyły się zajęcia w 2 grupach.  20 osób wzięło udział w warsztatach: „Moralne konsekwencje rewolucji terapeutycznej”  prowadzonych przez panią  mgr Annę Kot.
Pozostałe 12 osób sprawdzało przy pomocy pana magistra Kacpra Ptaszka ” Czy lepiej nagradzać czy karać?  .Zajęcia miały formę wykładu i eksperymentów na szczurach .Ze zwierzętami trzeba było obchodzić się bardzo delikatnie, by nie narażać  ich na stres. Wyniki badań wskazują ,że lepiej działa nagradzanie. Żeby kara była skuteczna musi być spełnionych wiele warunków i jest to czasem  bardzo trudne.
 
 
Na zakończenie odbył się wykład  pani Adrianny Kilikowskiej  „Genetyczne aspekty płciowości”
Uczniowie mogli poczuć się, jak prawdziwi studenci biologii.
 

20160422_094908.jpg
20160422_094945.jpg
20160422_095429.jpg
20160422_095856.jpg
20160422_103630.jpg
20160422_110604.jpg
20160422_110625.jpg
20160422_110735.jpg
20160422_111300.jpg
20160422_123453.jpg
20160422_111239.jpg
20160422_111213.jpg
20160422_110737.jpg
20160422_110853.jpg