Malarska interpretacja ...stworzenia świata i ludzi według 1a i 1c

Wstęp: 

W piątek, 18 listopada 2016r., mieliśmy okazję na lekcji języka polskiego malarsko zinterpretować różne wizje stworzenia świata. Od wieków ludzi nurtują pytania: " Jak powstał świat?" ." Co było na początku?".
Z wielkim zaangażowaniem oddaliśmy się twórczośi! A jeśli komuś zabrakło farb, pasteli, kredek czy pisaków, korzystał ze....szkolnej kredy.
                                                                                                Uczniowie 1a i 1c
 

W piątek, 18 listopada 2016r., mieliśmy okazję na lekcji języka polskiego malarsko zinterpretować różne wizje stworzenia świata. Od wieków ludzi nurtują pytania: " Jak powstał świat?" ." Co było na początku?".
Z wielkim zaangażowaniem oddaliśmy się twórczośi! A jeśli komuś zabrakło farb, pasteli, kredek czy pisaków, korzystał ze....szkolnej kredy.
                                                                                                Uczniowie 1a i 1c
 

IMG_9138.JPG
IMG_9141.JPG
IMG_9143.JPG
IMG_9144.JPG