Interpretacja ballad w wykonaniu 2b

Wstęp: 

Uczniowie klas biologiczno- chemicznych to ludzie wielu talentów: i film nakręcą, i książkę napiszą, i w laboratorium chemicznym przeprowadzą jakąś reakcję chemiczną...
Ostatnio jednak 2b udowodniła, że i scena im nieobca. Uczniowie mieli za zadanie wybrać jedną z ballad Adama Mickiewicza i przygotować jej inscenizację. Mieliśmy więc okazję zobaczyć „Romantyczność”, ale także „Rybkę”, Świteziankę” czy „Powrót taty”.
   Było nowatorsko i tradycyjnie jednocześnie. Niektórzy świeżym okiem spojrzeli na XIX wieczną poezję wieszcza i odczytali ją na nowo, inni pozostali wierni pierowzorowi. BRAWO!!!

Uczniowie klas biologiczno- chemicznych to ludzie wielu talentów: i film nakręcą, i książkę napiszą, i w laboratorium chemicznym przeprowadzą jakąś reakcję chemiczną...
Ostatnio jednak 2b udowodniła, że i scena im nieobca. Uczniowie mieli za zadanie wybrać jedną z ballad Adama Mickiewicza i przygotować jej inscenizację. Mieliśmy więc okazję zobaczyć „Romantyczność”, ale także „Rybkę”, Świteziankę” czy „Powrót taty”.
   Było nowatorsko i tradycyjnie jednocześnie. Niektórzy świeżym okiem spojrzeli na XIX wieczną poezję wieszcza i odczytali ją na nowo, inni pozostali wierni pierowzorowi. BRAWO!!!

DSC07165.JPG
DSC07167.JPG
DSC07169.JPG
DSC07173.JPG
DSC07176.JPG