Zwiedzamy Toruń

Wstęp:

W dniach 22.10 – 24.10  klasa 2c, matematyczno-geograficzna była na wycieczce w Toruniu.  Już atmosfera panująca w pociągu wskazywała na to, że  wyjazd  będzie udany! Zaraz po przyjeździe do Torunia udaliśmy się na starówkę i zaczęliśmy zwiedzać muzea  takie  jak „Dom Mikołaja Kopernika” czy  „Muzeum Podróżników”. Po paru godzinach zwiedzania udaliśmy się na odpoczynek do naszego ośrodka.

Drugiego dnia mieliśmy okazję zwiedzić miasto z Panią przewodnik.  Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji na temat historii Torunia oraz panujących tam obecnie zwyczajów. Mieliśmy też okazję obejrzeć prezentację zjawisk astronomicznych w Toruńskim Planetarium.  Dzięki ogromnemu zaufaniu naszych opiekunek - pani Ewy Endraszki oraz pani Jadwigi Łańcuckiej, mieliśmy też trochę czasu wolnego dla siebie.
Trzeciego dnia rano, opuściliśmy nasz ośrodek i udaliśmy się na starówkę, żeby miło spędzić ostatnie godziny w Toruniu . W końcu nadszedł koniec naszej wycieczki, i z uśmiechami na twarzach udaliśmy się na pociąg powrotny. Wszyscy do tej pory miło wspominają chwile spędzone w Toruniu.