Praca metodą projektu na lekcji biologii

Wstęp: 

Na ostatniej lekcji biologii uczniowie klasy 2b prezentowali wyniki doświadczeń, które przeprowadzali pracując metodą projektu edukacyjnego. Nauczyciel biologii – p. Dorota Kasprzak podzieliła uczniów na 6 grup i przydzieliła tematy doświadczeń: Pęcznienie nasion

Na ostatniej lekcji biologii uczniowie klasy 2b prezentowali wyniki doświadczeń, które przeprowadzali pracując metodą projektu edukacyjnego. Nauczyciel biologii – p. Dorota Kasprzak podzieliła uczniów na 6 grup i przydzieliła tematy doświadczeń: Pęcznienie nasion w zależności od zgromadzonego materiału zapasowego, Transport wody w roślinie, Zmiany objętości i masy nasion podczas pęcznienia. Uczniowie mieli za zadanie przygotować plan doświadczenia, sformułować problem badawczy i wnioski, przeprowadzić doświadczenie oraz zaprezentować otrzymane wyniki na forum klasy. Celem było wykazanie roli wody w procesach fizjologicznych roślin. Uczniowie doskonale poradzili sobie z tym zadaniem.

DSC02958.JPG
DSC02962.JPG
DSC02965.JPG
DSC02966.JPG
DSC02968.JPG
DSC02967.JPG